Nabory
PDPS w Pogórzu, Pogórze ul. Zamek 132, 43–430 Skoczów
zatrudni na stanowisko pracy:
OPIEKUN MEDYCZNY
w wymiarze 1 etatu (umowa na czas określony)
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie – minimum średnie, dyplom w zawodzie lub certyfikat kwalifikacji zawodowej lub świadectwo potwierdzające w zakresie kwalifikacji wyodrębnionej w zawodzie opiekun medyczny.
b) Książeczka zdrowia dla celów sanitarno–epidemiologicznych.
2. Wymiar zatrudnienia: 1 etat, umowa na czas określony.
3. Warunki pracy:
• stanowisko pracy w siedzibie PDPS w Pogórzu, Pogórze ul. Zamek 132, 43–430 Skoczów.
• praca w systemie trzyzmianowym od poniedziałku do niedzieli w godzinach 600–1400, 1400–2200, 2200–600, wg. ustalonego harmonogramu pracy.
Informacje telefoniczne można uzyskać pod numerem 33 853-35-52 wew. 17 lub osobiście w sekretariacie PDPS.
Praca dla pielęgniarki w PDPS w Pogórzu
Pogórze, ul. Zamek 132, 43-430 Skoczów
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej w Pogórzu dla niepełnosprawnych intelektualnie kobiet zatrudni pielęgniarkę na pełny etat w systemie 8-godzinnym lub 12-godzinnym. Zapewniamy przyjazne warunki pracy oraz stabilność zatrudnienia.
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt:
tel. 33 853-35-52
mail: sekretariat@pdpspogorze.pl
Dyrektor Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu Pogórze ul. Zamek 132, 43–430 Skoczów, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent w dziale Administracyjno–Technicznym (1 etat).
Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów państwa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
-
posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie minimum średnie.
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
-
znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
-
znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
-
znajomość zagadnień z ochrony środowiska i prawa budowlanego, HCCP, BHP,
-
znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, Internetu, obsługi poczty elektronicznej,
-
komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej oraz współpracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Zakres głównych zadań:
-
współudział w planowaniu wydatków PDPS,
-
współudział w poszukiwaniu dostawców towarów i usług zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
-
rejestrowanie wychodzącej i przychodzącej korespondencji oraz przechowywanie jej w odpowiednich segregatorach,
-
prowadzenie rejestru faktur i rachunków nie podlegających ustawie o zamówieniach publicznych,
-
przekazywanie korespondencji do składnicy akt,
-
sporządzanie rozdzielnika na środki czystości zgodnie z zatwierdzonym normatywem,
- rozliczanie pracy szwalni,
-
wystawianie kart drogowych kierowcom oraz ich weryfikacja,
- sporządzanie miesięcznych kart eksploatacji i rozliczeń zużycia paliwa w samochodach służbowych oraz ciągnika,
-
sporządzanie protokołów przyjęcia darowizn, protokołów przerobu artykułów spożywczych,
-
wykonywanie innych czynności w zakresie zajmowanego stanowiska zleconych przez Kierownika działu Administracyjno–Technicznego.
Informacja dla osób niepełnosprawnych:
• informujemy, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2021 r. wynosił mniej niż 6%,
• stanowisko pracy znajduje się na parterze w budynku Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu, ul. Zamek 132 w Pogórzu. W budynku nie ma windy.
Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia:
zatrudnienie nastąpi od 01.03.2022 r.
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu),
• kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia i ewentualnie stopień niepełnosprawności,
• kopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.),
• kopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
• oświadczenie o:
◦ posiadaniu obywatelstwa polskiego lub dostarczenie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (określonego w przepisach o służbie cywilnej) w przypadku posiadania obywatelstwa Unii Europejskiej oraz obywatelstwa innych państw na podstawie omów międzynarodowych lub przepisów państwa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
◦ posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
◦ niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
◦ posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
◦ wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk w załączeniu).
Dokumenty należy składać do 14 lutego 2022 roku do godz. 14:00 w zamkniętej kopercie w sekretariacie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu, Pogórze ul. Zamek 132 z dopiskiem „konkurs na stanowisko referenta w dziale Administracyjno–Technicznym” oraz ze wskazaniem imienia i nazwiska nadawcy.
Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu PDPS w Pogórzu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana kandydatom telefonicznie.
Informacja o ostatecznych wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.pdpspogorze.pl / Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicach informacyjnych Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 033 853-35-52 w. 17.
Zastrzega się niniejszym, że Dyrektor Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu, może w każdym czasie, bez podania przyczyny zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wyłaniania kandydatów.
Dyrektor Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu Pogórze ul. Zamek 132, 43–430 Skoczów, ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Kierownik działu Administracyjno–Technicznego (1 etat).
Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w konkursie:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów państwa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
-
posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
-
niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
nieposzlakowana opinia,
-
wykształcenie wyższe i co najmniej 5-letni staż na podstawie umowy o pracę.
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
-
znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
-
znajomość zagadnień z ochrony środowiska i prawa budowlanego, HCCP, BHP,
-
znajomość obsługi pakietu Microsoft Office, Internetu, obsługi poczty elektronicznej,
-
komunikatywność, umiejętność pracy samodzielnej oraz współpracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność i systematyczność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
Zakres głównych zadań:
-
Planowanie i organizowanie zakupów towarów i usług zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.
-
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych.
-
Kontrolowanie pod względem merytorycznym faktur dokumentujących zakup i sprzedaż.
-
Nadzór nad sprawnym działaniem administracyjno–technicznym Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami:
a) zlecanie przeprowadzania okresowych przeglądów stanu budynków, urządzeń i maszyn,
b) nadzorowanie i zabezpieczenie wyposażenia technicznego budynków (sieci elektrycznej, wodno–kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i dźwigów użytkowych),
c) planowanie i nadzorowanie bieżących remontów i inwestycji,
d) prowadzenie obowiązującej dokumentacji związanej z inwestycjami i remontami,
e) sporządzanie umów i zleceń na prace inwestycyjno–remontowe i usługi w oparciu o obowiązujące przepisy,
f) dokonywanie odbioru i rozliczeń prac zleconych wykonawcom spoza Domu,
g) prowadzenie i nadzorowaniu spisów majątku w budynkach (inwentaryzacje, kasacje),
h) planowanie i nadzorowanie pracy podległych pracowników,
i) kontrolowanie jakości oraz dyscypliny pracy podległych pracowników.
5. Współudział w planowaniu i opracowaniu długoterminowych planów finansowych Domu, przygotowaniu struktury organizacyjnej Domu oraz w planowaniu wynagrodzeń podległych pracowników.
5. Przyjmowanie zamówień na przewozy towarów i osób.
6. Zlecanie wyjazdów w oparciu o zamówienia na przewóz oraz zapewnienie dyspozycyjności samochodów służbowych.
7. Zlecanie okresowych przeglądów pojazdów służbowych i bieżących napraw.
8. Zapewnienie dyspozycyjności ciągnika, zlecanie przeglądów i napraw.
9. Ustalanie norm zużycia paliwa rozliczanie kart drogowych oraz przeprowadzanie kontrolnych tankowań samochodów służbowych.
Informacja dla osób niepełnosprawnych:
• informujemy, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu październiku 2021 r. wynosił mniej niż 6%,
• stanowisko pracy znajduje się na parterze w budynku Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu, ul. Zamek 132 w Pogórzu. W budynku nie ma windy.
Dodatkowe informacje dotyczące zatrudnienia:
zatrudnienie nastąpi od 25.01.2022 r.
Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk w załączeniu),
• kopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie, uprawnienia i ewentualnie stopień niepełnosprawności,
• kopie dokumentów potwierdzające staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o trwającym zatrudnieniu itp.),
• kopie dokumentów potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
• oświadczenie o:
◦ posiadaniu obywatelstwa polskiego lub dostarczenie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (określonego w przepisach o służbie cywilnej) w przypadku posiadania obywatelstwa Unii Europejskiej oraz obywatelstwa innych państw na podstawie omów międzynarodowych lub przepisów państwa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
◦ posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
◦ niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
◦ posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
◦ wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (druk w załączeniu).
Dokumenty należy składać do 13 grudnia 2021 roku do godz. 14:00 w zamkniętej kopercie w sekretariacie Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu, Pogórze ul. Zamek 132 z dopiskiem „konkurs na stanowisko kierownika działu Administracyjno–Technicznego” oraz ze wskazaniem imienia i nazwiska nadawcy.
Dokumenty, które wpłyną do sekretariatu PDPS w Pogórzu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacja o kandydatach, którzy zostali zakwalifikowani do następnego etapu rekrutacji oraz o terminie rozmowy rekrutacyjnej będzie udzielana kandydatom telefonicznie.
Informacja o ostatecznych wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.pdpspogorze.pl / Biuletyn Informacji Publicznej oraz na tablicach informacyjnych Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 033 853-35-52 w. 17.
Zastrzega się niniejszym, że Dyrektor Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Pogórzu, może w każdym czasie, bez podania przyczyny zakończyć postępowanie kwalifikacyjne bez wyłaniania kandydatów.